Rəqəmsal Marketinq

Rəqəmsal Marketinq

Rəqəmsal marketinq nədir? Rəqəmsal marketinq istehlakçılara çatmaq üçün İnternet, mobil cihazlar, sosial media, axtarış motorları və digər kanalların istifadəsidir. Bəzi marketinq mütəxəssisləri rəqəmsal marketinqi müştərilərə yaxınlaşmağın yeni bir yolu və müştərilərin ənənəvi marketinqlə müqayisədə necə davrandıqlarını başa düşməyin yeni yollarını tələb edən tamamilə yeni bir iş hesab edirlər. • Rəqəmsal marketinq istehlakçılara çatmaq üçün İnternetin istifadəsidir. • Rəqəmsal marketinq e-poçt, məzmun marketinqi, axtarış platformaları, sosial media və s. Vasitəsilə müştərilərin cəlb edilməsi daxil olmaqla geniş bir sahədir. Rəqəmsal marketinq kanalları Veb sayt marketinqi Bir veb sayt bütün rəqəmsal marketinq fəaliyyətlərinin mərkəzidir. Yalnız, bu çox güclü bir kanaldır, eyni zamanda müxtəlif onlayn marketinq kampaniyalarını həyata keçirmək üçün lazım olan bir vasitədir. Veb sayt bir marka, məhsul və xidməti aydın və yaddaqalan bir şəkildə təmsil etməlidir. Sürətli, mobil dostu və istifadəsi asan olmalıdır. Tıklama Başına Ödəniş (PPC) Reklamı PPC reklamı, marketoloqların pullu reklamlar vasitəsilə bir sıra rəqəmsal platformalarda İnternet istifadəçilərinə çatmasını təmin edir. Pazarlamacılar Google, Bing, LinkedIn, Twitter, Pinterest və ya Facebook-da PPC kampaniyaları qura bilər və məhsullarını və ya xidmətləri ilə əlaqəli şərtləri axtaran insanlara reklamlarını göstərə bilər. PPC kampaniyaları, istifadəçiləri demoqrafik xüsusiyyətlərinə görə (yaş və cins kimi) seqmentləşdirə, hətta xüsusi maraqlarını və ya yerlərini hədəf ala bilər. Ən populyar PPC platformaları Google Reklamları və Facebook Reklamlarıdır. Məzmun marketinqi Məzmun marketinqinin məqsədi, məzmundan istifadə edərək potensial müştərilərə çatmaqdır. Məzmun ümumiyyətlə bir veb saytda yayımlanır və daha sonra sosial media, e-poçt marketinqi, SEO və ya hətta PPC kampaniyaları vasitəsilə tanıtılır. Məzmun marketinqi vasitələrinə bloglar, e-kitablar, onlayn kurslar, infoqrafika, podkastlar və veb-seminarlar daxildir. Elektron poçt marketinqi E-poçt marketinqi hələ də ən təsirli rəqəmsal marketinq kanallarından biridir. Bir çox insan e-poçt marketinqini spam e-poçt mesajları ilə qarışdırır, ancaq e-poçt marketinqi bununla əlaqəli deyil. E-poçt marketinqi potensial müştərilərinizlə və ya markanızla maraqlanan insanlarla əlaqə qurmaq üçün vasitədir. Bir çox rəqəmsal marketoloq e-poçt siyahılarına yol açmaq üçün bütün digər rəqəmsal marketinq kanallarından istifadə edir və daha sonra e-poçt marketinqi vasitəsi ilə bu potensialları müştəriyə çevirmək üçün müştəri əldə etmə huniləri yaradırlar. Sosial Media Marketinqi Sosial media marketinq kampaniyasının əsas məqsədi marka məlumatlılığı və sosial inam yaratmaqdır. Sosial media marketinqinə getdikcə daha çox rəhbərlik etmək üçün və ya birbaşa satış kanalı kimi istifadə edə bilərsiniz. Affiliate Marketing Tərəfdaşlıq marketinqi marketinqin ən qədim formalarından biridir və İnternet bu köhnə gözləmə rejiminə yeni həyat gətirdi. Tərəfdaşlıq marketinqi ilə təsir edənlər hər bir satış və ya satış təqdim edildikdə, digər insanların məhsullarını tanıtdırırlar və komissiya alırlar. Amazon kimi bir çox tanınmış şirkət, məhsullarını satan veb saytlarına ayda milyonlarla dollar ödəyən ortaq proqramlara malikdir. Video marketinq YouTube ikinci ən populyar axtarış mühərriki halına gəldi və bir çox istifadəçi satın alma qərarı vermədən, bir şey öyrənmək, rəy oxumaq və ya sadəcə istirahət etmək üçün YouTube-a müraciət edir. Bir video marketinq kampaniyası aparmaq üçün istifadə etmək üçün Facebook Videos, Instagram və ya TikTok da daxil olmaqla bir neçə video marketinq platforması var. Şirkətlər video ilə ən çox uğuru SEO, məzmun marketinqi və daha geniş sosial media marketinq kampaniyaları ilə birləşdirərək tapırlar. SMS Mesajlaşma Şirkətlər və qeyri-kommersiya təşkilatları da son promosyonları haqqında məlumat göndərmək və ya istəyən müştərilərə fürsət vermək üçün SMS və ya mətn mesajlarından istifadə edirlər. Namizədliyə namizəd olan siyasi namizədlər də öz platformaları haqqında müsbət məlumatlar yaymaq üçün SMS mesajı kampaniyalarından istifadə edirlər. Texnologiya inkişaf etdikcə, bir çox mətn vermək kampaniyaları da müştərilərə sadə bir mətn mesajı vasitəsilə birbaşa ödəmə və ya vermək imkanı verir..

Khan Buta Group Reqemsal Marketinq

Bir şirkət üçün rəqəmsal marketinqin rolu nədir?

Ənənəvi marketinq, çap reklamlarında, telefon rabitəsində və ya fiziki marketinqdə mövcud olsa da, rəqəmsal marketinq elektron və onlayn olaraq baş verə bilər. Bu, markaların e-poçt, video, sosial media və axtarış motorları da daxil olmaqla müştərilərə çatması üçün daha çox imkanların olduğu deməkdir. Bu mərhələdə rəqəmsal marketinq işiniz və marka məlumatlılığınız üçün vacibdir. Hər markanın bir veb saytı var. Əgər etməsələr, heç olmasa bir sosial media varlığı və ya rəqəmsal reklam strategiyası var. Rəqəmsal məzmun və marketinq o qədər yaygındır ki, istehlakçılar indi markaları öyrənməyin bir yolu olaraq bunu gözləyir və etibar edirlər. Uzun bir sözlə, bir iş sahibi kimi rəqabət edə bilmək üçün rəqəmsal marketinqin bəzi məqamlarını əhatə etməlisiniz. Rəqəmsal marketinqin onunla əlaqəli bir çox variantı və strategiyası olduğundan, yaradıcılıq əldə edə və büdcədə müxtəlif marketinq taktikaları ilə təcrübə edə bilərsiniz. Rəqəmsal marketinqlə, kampaniyalarınızın müvəffəqiyyətini və ROI-ni ənənəvi promosyon məzmunu ilə bacardığınızdan daha çox izləmək üçün analitik panellər kimi vasitələrdən də istifadə edə bilərsiniz - reklam lövhəsi və ya çap reklamı kimi..

Services

Loqoların hazırlanması
  • Şirkətinizi ən gözəl şəkidə təsvir etmək üçün həm alfabetik, həm də qrafik loqotiplərin yüksək səviyyədə hazırlanmasını təmin edirik.
Brendinq
  • Şirkətinizin vizual imicini yaratmaq üçün peşəkar marketinq və dizayn komandamız hər zaman xidmətinizdədir!
E-mail Marketinq
  • Peşəkar şəkildə, "E-mail marketinq" xidmətlərimizdən yararlanmaq üçün bizə müraciət edə bilərsiniz.
Sosial Media Marketinq
  • Sosial səhifələrin professional idarə olunması ilə biznesinizə yönəli izləyici kütləsi əldə etmiş olursunuz.
empower business

Strong branding empowers your business and impacts critical areas such as trust, credibility and customer loyalty.

Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote Quote